So take these broken wings and learn to fly again

Hej!
 
Min dag började med att morfar slipade bort spikar på en bräda. Utanför mitt fönster. Halv nio på morgonen. 
Heh, antar att det är bra att komma upp i tid. 
 
Den vanliga frukosten i form av Kelloggs K-Special utnjöts till "Livet på savannen" på Animal Planet. Jo jag har det rätt lyxigt kan jag väl gå med på att erkänna!
 
Sista avsnittet av MacGyver (har jag dock sett innan) vid tjugo i tolv och efter det drog jag igång med dagens träningspass! Eftersom att det är allmänt populärt i bloggvärlden att skriva upp mycket detaljerat vad man tränar så ska jag ju inte vara sämre... 20 minuter på gåbandet, 10 minuter styrka (mage/armar/bröst/axlar) och sen avslutande med 30 minuter på motionscykeln! Ikväll blir det även en simtur i poolen. Mys!
 
Nu börjar det dock regna här och jag har lite upprörda mail att skicka, har fortfarande inte fått betyg på projektarbetet jag lämnade in i början på januari.. Hörs senare! 
 
Scotland from above. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0