I'll play along with this charade that doesn't seem to be a reason to change

Tjo!
 
Ca 378,7 grader varmt idag så efter att ha gett mig på att rensa rabatter nöjer jag mig nu med att städa inomhus där det inte är så varmt att man börjar hallucinera. Har för mig att det kan vara bra..
 
För övrigt väntar jag spänt på att få hem ett gäng med paket, har beställt lite nya sommarkläder från HM, ett nytt halsband straight from Cornwall (mitt gamla är missfärgat, buuuhuu) samt ett par skor till studenten! Woop!
 
Okej har planerat att bli klar med att dammsuga innan lunch så får nog sätta fart nu, här får ni en bild på en av mina små älsklingar som njuter ute i solen idag! Puss
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0