You been trying to look away but now you finally got the point

Det jag skrev om att jag skulle se en film blev till tre stycken och ett gäng timmar som bidragit till att dagsljuset är borta. Mycket mystiskt för sist jag kollade var klockan typ två...
 
Weeel! Det jag har sett idag är:
The Lost Future
Mitt filmmaraton började med en jakt på en äventyrsfilm, detta är en framtidsfilm som handlar om att något random virus spridits över världen och mer eller mindre alla människor blivit typ zombiegorillor! Dessutom fanns det muterade sengångare. Poängen med filmen var att ett gäng personer skulle hämta hem ett pulver som ser till att man blri immun mot att bli monster. Mycket likt I Am Legend. Helt okej film, lagom random... 3/5
 
Twilight - Breaking Dawn Part Two
Mobba mig inte nu... Som många av de som följt bloggen länge vet älskar jag Twilightböckerna och har därför gett mig fanken på att jag även ska se filmerna. Så ja, det har jag också gjort! Detta är då den avslutande delen och jag antar att de flesta vet handligen mer eller mindre. Vi kan jusäga så här att jag lipade något vansinnigt. 3/5
 
Sherlock - Säsong Ett Avsnitt Tre
Som jag nämnt innan blev jag lite halvt galen i serien Sherlock (tack Emma som tvingade mig att börja se! :3) och idag har jag alltså sett sita avsnittet i första säsongen. Avsnittet var super! påminde lite om Die Hard 3 där John McClane hamnar i ett "spel" som går ut på att hitta en bomb? Well, mer eller mindre samma typ av story! 5/5
 
Nu ska jag ta tag i mitt söndagsträningspass! Det vill säga biceps, triceps, bröst och rygg! Förresten är det iskallt i mitt rum, så har gosat ner mig i min älskade poncho! Inte alls lycklig över den skotska♥ känslan som uppstår med tartanmönster och rött hår. Lalalalalala....
 
 
 


Postat av: Emma

Hehe nu är du fast >:) Vad tyckte du om moriarty? ;)

Svar: Jag kräver länk till S02!!! :3 hmm massa saker som det är bäst jag inte skriver på nätet tror jag xD
Mela

2013-03-10 @ 18:36:57

Postat av: Emma

http://adf.ly/3024270/banner/http://jetstreak.tumblr.com/post/35992646110/sherlock-masterpost tror denna ska funka ;) Haha x)

Svar: Tack bästa du! :D
Mela

2013-03-10 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback