I've got one thing you'll understand

Hallå!
 
Sitter inne på kontoret med solen i ryggen och ska strax dra mig mot skolan för lunch! Helt underbart att det börjar bli vår och ja jag ignorerar verkligen faktumet att dett ska bli kallt igen i helgen..
 
Anyway, är inne i någon sömnproblemstjohej igen (inte för att jag kom ur förra men ändå) så sover sönder i princip all fritid. Därav noll blogg men som jag skrev i morse är vårskorna på och jag tänker att det kan få min stackars lilla trötta hjärna att inse att nu är det faktiskt ljust och vår och därav pigghet!
 
Försöka duger, nu: mat! Här kommer en bild från igår då det var väldigt fint och dimmigt på morgonen, pusshej!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0