You can't be king of the world if you're slave to the grind

Hej!
 
Oj vilken vecka jag haft allså! Först Sweden Rock från onsdag till söndag, sen fix för studenten på måndagen, student på tisdagen (woop), igår vad jag och såg på student samt gick på Hannas studentmottagning och idag går min lillkusin ut 5e klass samtidigt som hon fyller år!
 
Fullt upp som sagt, ska skriva lite bättre sammanfattningar om swedenrock/student någon dag men det orkar jag inte nu... För tillfället liggerjagnerbäddad i soffan och ser någon skum film, försöker vila upp mina stackars fötter som är halvt fördärvade efter en intensiv gå-vecka. Hehe, ikväll ska jag dessutom in till stan och umgås med ett gäng tjejkompisar! Man kan ju inte säga annat än att man har det bra i alla fall! Well, ska fokusera lite på filmen nu, här kommer en instagrambild från studenten, puss!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0