Woke up to the sound of pouring rain, washed away a dream of you

Tjo!
 
Precis piggnat till tack vare en iskall dusch, var ganska så välbehövligt då jag vart mer eller mindre sovande hela dagen.. Det tar på krafterna att jobba! Eller ja något sånt, blir ju trött bara av tanken att klockan står på 05:30. 
Anyway så ignorerar jag det faktumet eftersom det är fredag imorrn, då orkar man dagen hur trött man än är!
 
För övrigt har jag det bra om dagarna, får vara tacksam att man hamnade på ett bra jobb, woop!
 
Just nu sitter jag och är sentimental över Sweden Rock, Skid Rooooow just nu. Bäst. 
Lovar att del ett av sammanfattningen kommer ikväll med, hehe på tiden kanske. 
 
Detta är nog det bästa någonsin, tur det finns människor som filmar :>
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0