Through the fight and through all the rain, you'll be the flame

Sjukt trevlig kväll igår, lagom trött idag.. 
Dagen har spenderats i soffan framför teven, det har ju faktiskt vart dåligt väder hela dagen! Just nu ser jag på en av mina favoritfilmer, Indiana Jones, woop! Förresten, bara jag som har problem med facebook? Uppdaterar inte alls även om det står att jag har aviseringar, hmm..
För övrigt tycker jag att det kan börja åska så fort filmen är slut, är ju lite småledsen över att jag missade extremovädret som var när jag var i Skottland..
Ja, ska inte bli långdragen då jag inte har något vidare spännande att skriva. I stället kommer här en lagom abstrakt bild från igår.. Ha en bra lördagkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback