And play by my rules I will be close but still untouchable

Tjo!
 
Lite mer uthärdlig värme idag tack och lov, var helt borta hela kvällen pga solsting. Inte jättetrevligt nej.. 
Idag har jag även fått hem min bikini (woooop) så kan svalka mig i poolen! Ja jag har det lyxigt!
 
Något annat som är lyxigt är att jag fått reda på mina två sista betyg i gymnasiet, praktiken och projektarbetet. Lyckan när jag fick MVG på båda, känns verkligen helt toppen att ta studenten efter det! 
 
Om en vecka tar jag studenten och imorrn drar jag ner till Sweden Rock. Alltså åh, livet är underbart!
 
Nu ska jag lägga mig uta under parasollet och kolla på film, puss på er!
 
Här är min sjukt vackra hatt! samt lite av min nya bikini. Och mitt nya halsband! Ignorera klädhögen i stolen..
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0