You gotta stand for what you believe

Tjohej på er! 
 
Idag sitter jag och skriver fördjupning i alternativmedicin, zonterapi är ämnet och för att komma in i känslan har jag på mig tofflor med inläggsulor för att trycka på punkter i fötterna. Jätteintressant tycker alla förutom jag, ohja. 
 
Lyssnar på Poison gör jag också, favoritbandet just nu faktiskt! 
 
Vad som hänt i mitt liv sedan sist jag bloggade var att jag drog till Hanna i onsdags eftermiddag och stannade där till någon gång enfter tolv då mormor tyckte att jag behövde hem och sova, haha!
Det var i alla fall en mycket trevlig dag!
 
Igår låg jag allmänt däckad med återfall från febern. Inte lika trevligt nej, mår dock bra idag så bara på att och skriva uppsats. 
 
Aja, måste fokusera lite på det nu, ha det så bra!
 
P O I S O N  -  S T A N D 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0