There are two types of people, you are weak or you are me

God morgon!
 
Sjukt så skönt det är med helg, i torsdags mådde jag allmänt kasst så orkade inte blogga på kvällen då jag gick och la mig, käkade middag och gick och la mig igen.. Igår var det fredag och det firade jag med att chilla i soffan framför teven hela kvällen!
 
Nu ska jag ta tag i min lördag och dra in i duschen, sedan blir det baka colacupcakes! Bilder kommer senare om jag kommer ihåg, hehe! 
 
Ni får en bra låt sålänge! 


Postat av: Emma

.....och titta på sherlock? ;)

Svar: Justdetja... (a)
Mela

2013-01-19 @ 11:44:53

Postat av: Emma

Jag vet att jag är tjatig men jag tror du kommer älska det om du bara ser första avsnittet någon gång x)

Svar: Haha tror med det men glömmer det ju hela tiden x)
Mela

2013-01-19 @ 13:34:27

Postat av: Emma

Därför du måste se till att se det innan du glömmer igen x)

Svar: Haha ja jag ska x)
Mela

2013-01-19 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback