I wanna feel what I thought was never real

Godmorgon!
 
Idag fick jag en extra ledig dag, min handledare är sjuk och jag blev klar med alla mina två projekt i fredags så har inget att syssla med och då rekkomenderade han att jag stannade hemma. Fine for me då jag fick ont i magen i natt, skönt att slippa ta en sjukdag! 
 
Min dag kommer nu ägnas åt först MacGyver vid 11, sen har jag tänkt se serien Sherlock, filmen Top Gun och så var det något mer.. Hm, blir nog fortsätta läsa i min bok. Den är bra!
 
Nu måste jag käka lite innan jag svimmar av hunger, så här får ni en bild på det nya tillskottet i min inredningssamling. Mycket äckligt skit men flaskan är fin...


Postat av: Emma

:3

2013-01-28 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0