I never thought you would let it get this far

Godmorgon!
 
Så var det lördag igen, sjukt hur snabbt en vecka kan gå ibland. Igår var det då fredag som de flesta nog kommer ihåg, jobbdagen gick fort med att fixa till det sista på en hemsida som nu ligger uppe! Mycket stolt här ja. 
 
På kvällen blev det ingen hockey för min del, blev dock förlust så jag överlevde det också! Hehe, helt otroligt.. 
Vad som gjorde att jag dissade hockeyn var att jag helt enkelt inte orkade släpa ut mig i kylan igen, gårdagens outfit bestod nämligen av tre par tights, ett par shorts (nya, bild på slutet av inlägget) tre par strumpor, ett linne, en t-shirt, en luvtröja, halsduk, vantar och jacka.
 
Så ja, vägrade byta om från min pyjamas igen, i stället stannade jag framför teven och körde allmänbildning i form av Vem Vet Mest, Postkodmiljönären och På Spåret! I love it :3 
 
Somnade sen vid någon gång runt tio, trött.. Det resulterade i att jag klockan 08:45 vaknade idag, på ett sätt är det rätt skönt att vara uppe tidigt. Kan ju vara bra att behålla min dygnsrytm! 
 
Well, ska läsa lite bloggar och så nu, här kommer en bild på mina nya underbara shorts från Modekungen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0