Forget tonight, forget everything you know

Hej!
 
Har dissat bloggen lite, men vi kommer till det!
 
I söndags åkte jag alltså iväg för att fira födelsedag med Hanna och Carolin, de har nämligen planerat en vldigt speciell överraskning i nästan ett år så jag var lite lagom rädd för detta, ja! Det blev i alla fall kort och gott en skattjakt runt om i bostadsområdet, med små mutor i form av minishampoo, måttsats (utländsk♥) och cola så klarade jag mig hela vägen runt och till huvudsakliga presenten som var ost (nomnomnom) och en liten minispargris! Faktiskt riktigt kul, glad att man har så fina vänner!
 
Igår började jag på min praktik! Är på ett företag som skapar hemsidor och liknande så igår fick jag börja med att designa i photoshop! Kom hem med lite lagom kramp i ryggslutet så ville inte sätta mig vid datorn..
 
Idag känns det dock bättre!
 
Är dock lite miljöskadad, sitter vid en PC där så kan knappt använda min dator här hemma nu. Jobbigt läge! 
 
Well, ska njuta av bra musik i form av Lorene Drive nu en stund och vid nio blir det se på House! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0