You say our love is like dynamite

Godkväll!
 
Idag har jag haft en ganska händelserik söndag ska ni veta, det började med att jag vaknade oförskämt tidigt (dvs, innan klockan åtta.. Dock bara fem minuter innan, men det räknas!) och släpade mig ner till frukostbordet. Som vanligt fick det bli god müsli!
 
Fram till klockan elva läste jag sedan i min fantastiska bok (som det kommer recension på om en stund, woohoo!) och sedan bar det iväg för att fixa lite i lägenheten vi håller på att sälja. Efter det blev det en härlig promenad på en frusen sjö i solskenet!
 
Hem och läsa ut min bok, sen sov jag någon timme (surprise!) och senaste fyrtiofem minuterna har gått åt till att träna och sedan duscha. Gottigt värre, nu ska jag kolla lite på träningskläder och vid åtta är det så ska det låta! 
 
Ni får njuta av en bild jag tog under promenaden idag, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0