Don't say it doesn't matter cause it's gonna matter to me

Godmorgon!
 
Idag jobbar jag hemifrån, kvällen spenderades en stor del i magkramper och kräkandes i badrummet så kände inte att det var ideal att åka in till stan. Bra att man kan lösa det så här i stället!
 
Anyway när jag väl fick somna för magen i natt så har jag sovit ganska bra, blev väl däckad av värktabletten.. Haha, eller kanske var det utmattning. Lite mer logiskt förhoppningsvis.
 
Ja, just nu sitter jag och smaskar på riskakor och lyssnar på Slipknot, om en liten stund tänker jag ta en fikapaus och gå in till mormor och dricka kaffe! Well, har lite till jag ska bli klar med innan dess så vi hörs senare! Puss
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0