Strangers waiting, up and down the boulevard

Hej!
 
Idag är det lördag, sol och allmänt underbart! 
 
Det var inte lika underbart när jag vaknade vid 06:14 i morse och var pigg, som tur väl var så lyckades jag somna om en timme. Nu under förmiddagen har jag suttit och kollat lite i InDesign, ska nämligen hjälpa Hanna och Lovisa med deras projektarbete idag och det involverar att sätta ihop en bok. De betalar mig i massa mat så jag är lycklig, hehe!
 
Insåg igår att jag bara har tre veckor kvar på praktiken (hjälp, vad har tiden tagit vägen?) och sen ska jag äntligen åka till mitt älskade Skottland! Woop! Dessutom är det mindre än 50 dagar kvar till Sweden Rock! Förutom faktumet att jag inte fått tag i något sommarjobb än så kan man ju säga att mitt liv är ganksa perfekt! 
 
Nu måste jag dock ta och leta upp de bilder jag har på min dator som behövs till dagens projekt, slänger upp en bild tagen häromveckan, den obligatoriska första-vårblomman-bilden! Puss på er! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0