Tear it up here we go

Hallå! 
 
Ligger i soffan med ett gäng kakor och ser på körslaget, mysig lördagkväll! 
 
Anyway, igår kom Hanna körandes till mig på kvällen, inte ett dugg avudsjuk på hennes körkort. Hmf! Aja, vi såg på teve och var ute och promenerade i några timmar, välbehövligt och trevligt!
Idag drog vi i alla fall vidare för att hämta upp Lovisa och sedan in till stan för att kidnappa Sofie lite.. Till slut hittade vi henne och efter en och en halv timme var vi framme och stationerade i Hannas kök! Några timmar av matlagning, musik och tedrickande där innan jag drog hem. För att underhålla er mina kära bloggläsare lägger jag upp en bild på när Hanna och Sofie bygger en flugsmälla-skohorn konstruktion för att försöka fiska upp en bok som ramlat ner i ett hål i väggen -sådana här normala saker som vi alltid gör när vi umgås-. Själv ska jag träna! Puss! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0