And it looks like you're having fun

Vaknade! Med huvudvärken kvar.. Fail on that big time!
Nu sitter jag i alla fall och pluggar matte, rättare sagt fattar nada av det så blänger på boken och hoppas på att jag ska få en liten sådan dära glödlampa som plignar till över huvudet.. Hmm. Det blir nog bra strax iaf, känns som jag kanske skulle kunna fatta om en stund eller om jag ställer mig under skrivbordslampan, det är ju lixom antingen eller där. 
 
Hehe, annars ikväll ska jag bli av med min äckliga utväxt! Varför föddes jag bara inte rödhårig istället? Hade varit betydligt smidigare just nu.. Hmm, well så svårt är det dock inte att färga så det blir nog bra!
 
Nu måste jag dyka ner i boken igen, vid sju ska jag ju se vem vet mest! :3
Slänger in en bra låt åt er!
 
Puss!
3  D O O R S  D O W N  -  B E L I E V E R
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0