Walking with my feet ten feet of the street

Godmorgon!
 
Hoppas alla har en trevlig måndag, själv jobbar jag hemifrån idag så sitter här framför datorn i pyjamas och har det bra! Håller på att redigera bilder till sagoboken är vad jag sysslar med för tillfället, under dagen ska jag även jobba på min muntliga framställning till svenskan imorgon samt vill jag även läsa lite i min bok. 
 
Boken jag läser just nu är av en av mina favoritförfattare, Leslie Pearse - Hope. Helt fantastisk bok. Åh! 
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta med det här, ska även ta på mig ett par varma strumpor.. Galet kallt här i mitt rum!
 
Jo förresten, färgade och klippte håret igår, slänger upp en lite halvkass webcambild så kanske ni ser lite :) 
Puss! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0