Say goodbye to the life that you have known, you ain't the same anymore

Hej. 
 
Sitter just nu vid datorn för att avbelasta min stackars rygg som har legat i soffan hela dagen, dock försvarar jag det med att jag knapt kan sitta upp. Feber och yrsel till förbannelse samt allmänt ont i kroppen är lika med att jag antagligen har åkt på influensan. Yay. 
 
Är för trött för att orka läsa (nej, mycket värre blir det inte) så har ägnat dagen till att se diverse halvdåliga teveserier på tlc, avslutade med cake boss som tros allt är väldigt imponerande nu. Dock är internet galet dåligt som vanligt så lär nog flytta tillbaka till soffan snart, fint!
 
Weeel, slänger upp en bra låt. 
 
C R A S H D I E T  -  A L O N E 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0