Walkin' by the light of the moon

Precis satt in en sockerkaka i ugnen, lär uppskattas av resten av familjen skulle jag tro. Haha, är man rastlös så är man, har fått gjort två skoluppgifter idag och ska ställa mig och baka bröd så fort kakan är klar!

Förresten, för er som inte visste det så är väggarna i mitt rum pyntade med vinylskivor. Inget unikt med det men jag gillar det, dock har det stört mig länge att det ska vara så jobbigt att faktiskt lyssna på skivorna då man måste släpa fram mammas gamla vinylspelare så det blir inte av särskilt ofta.

Idag kom jag dock på den fantastiska idén att lägga in de skivor jag har på väggen in i en spotifylista och ja den går för fullt i högtalarna här hemma nu!

Så om ni är intresserade att se vad jag faktiskt har på väggen så kan ni ju kika här: Straight from my wall, ohyes!


Postat av: Linnéa

Tjennaa! Du borde verkligen lyssna på dem på en vinylspelare,när du har en så fin sammling får du inte missa det underbara ljudet och inte minns känslan en vinylspelare ger. Och förresten! vad anväder du för att fästa dem på väggen med?

2012-05-23 @ 22:52:11
URL: http://angelofdelight.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0