Singing these five words to you will be the best thing I'll ever do

Nämen hej!

Sovmorgon idag i och med att jag är klar med min historiakurs, så det blev att åka in för att ha en timmes engelska. Allt börjar med att bussen är helt fullproppad redan vid min hållplats (som är typ hållplats fem) så det blir att stå upp hela vägen till stan, lägg på en massa varma människor så kan ni förstå att värmekänsliga jag inte var jättenöjd.

Anyway, möttes av två stycken rättade uppsats/prov saker på engelskan som jag blev väldigt nöjd över resultatet på, så det blev inte en fruktansvärd dag haha.

Dock pallade jag inte stressa ner till bussen igen så stannade en extra stund i stan och umgicks med min favoritdel av klassen, det vill säga de jag umgås med. Sedan blev jag hungrig så bestämde mig för att dra hemåt, lite lat som jag var pga skoskav så tänkte jag att om jag hoppar av lite tidigare så kan jag få lite snålskjuts med mamma och mormor hem.

Det var kanske inte smartast idag om vi säger så, de hade fyra affärer kvar att gå i så det var bara att snällt följa med, dock slutade det med att vi också stannade och köpte jordgubbar så det blev ändå rätt okej.. Hehe!

Resten av dagen har jag spenderat framför en väldigt speciell film (Arkiv X, och så hade den någon undertitel som jag inte kommer ihåg) och med ett kort dopp i poolen!

Nu ska jag käka, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0