I take back all the flowers that I gave you and all the shit i bought you


Johanna gjorde en vacker fejktatuering på mig igår, mer eller mindre lika vacker som hennes original! Hehe... Anyway anledningen till att jag inte uppdaterade igår var först för att jag hade galet mycket att göra igår eftermiddag (vad kan jag berätta först imon) och sedan fick jag något som liknade migrän så gick och la mig vid nio. Hade dock tid att prata med Hanna en stund oxå och planera helgen, då blir det nämligen åka till våra tältgrannar och planera årets sweden rock, awesome! Något som inte är lika awesome är att jag vaknade mer eller mindre levande med huvudvärk hosta och dödstrött.. Blir nog en bra dag ändå, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0