I just found a million dollar that someone forgot

Just nu hoppar jag runt som en galning över ett kryss lagt av tumstockar och försöker utföra något som ska likna svärddans. För er som redan vet hur det ser ut när jag dansar det är det okej att skratta nu.
För er andra så kan jag ju berätta att svärddans är en gammal keltisk folkdans som går ut på att hoppa runt som en sockerkickad duracellkanin över svärd. Det är en av de tre danser jag ska redovisa om i svenskan nästa vecka så måste börja träna in dem lite riktigt nu. För övrigt är jag ungefär lika smidig som en elefant på långfärdsskidor så ni förstår nog hur vackert det här ser ut. Well vad gör man inte för att ha en underhållande redovisning!

Om jag inte bloggar på länge kan det bero på att jag provade med riktiga svärd och trampade fel..
Haha, nejdå.

Puss...


Postat av: Hanna

Mental bild...

Hahahahahahahahahaha andas Hahahahahahahahahahahahahahaha

Du kan ju visa mig på fredag! ;D

2012-05-10 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0