You say you can't make any promises, that you're bleeding deep inside

Snön virvlar utanför fönstret, jag kom nyss hem efter att åkt in till skolan för att få reda på att min första lektion som är på 2,5 timme är inställd. Hem igen och huvudvärken börjar komma krypande ganska så rejält så det får nog bli att stanna hemma resten av dagen också och vila upp mig till träningen ikväll. Måste ju vara taggad trots det faktum att det bara är ca 4 ungar som kommer dit. Motiverande ohyes!

Något lite mera positivt nu kanske?

Lördagskvällen var grym, kom hem till Hanna runt sjutiden och fick gott käk, bra musik igång i bakgrunden och så snackade vi igenom vad som hänt sen vi träffades sist. Någon timme senare promenerade vi in till stan för att träffa Sofie och det var såklart sjukt trevligt. Gick runt i princip hela stan och sen lämnade vi Sofie och begav oss hemåt igen.

Väl hemma hade vi båda ont i fötter och knän så resten av kvällen fick spenderas i soffan framför datorn, lite kladdkaka och te till det så var det faktiskt väldigt okej. Jag hade lite musikutbildning med Hanna och så hann vi gå igenom ca 40 sidor med skor på diverse nätsidor.
Ett urval av de allra värsta kommer upp lite senare, för ni vill väl se det paret som jag skrattade tills tårarna rann av? ;)

Anyway, det får bli senare, nu ska jag gosa ner mig under en massa filtar i soffan och sova bort huvudvärken.

Puss på er! :*
G U N S  N '  R O S E S  -  S H O T G U N  B L U E S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0