Whit this feeling comes no conscience, do or die

Punkmusik i högtalarna och packning på gång, just nu ligger det ett berg av kläder på mitt golv som på något sätt (som känns lite obegripligt) ska ner i min alldeles för lilla väska.
Well, det brukar gå till slut så oroar mig väl inte för mycekt över det, dock känns det ju alltid som om man glömt något.

Mobilladdare: CHECK!
Kamera: CHECK!
Kläder: Check
Diverse smycken: Check
Mediciner: Check
Kudde: CHECK!
Kameraladdare: Not check, måste hitta den!
Bok♥: Check ofcourse!

Hm ja, det blir nog bra..
S E X  P I S T O L S  -  A N A R C H Y  I N  T H E  U K



Postat av: Emma

*With ;)

2012-03-30 @ 16:51:37

Postat av: Mela

Haha ja jag vet, borde dubbelkollat innan jag publicerade det xD

2012-03-31 @ 15:40:39
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback