So if I survive I'll see you tomorrow

Hellu! :)
Härlig dag idag, vädret har varit på gränsen till sommarvärme nästan.
Tyvärr var båda mina lektioner idag framför datorerna så det var ju inte hysteriskt lyckat, mwaha.

Fotolektionen gick i alla fall åt till att vara i studion med agens en sväng och sen skriva en inlämningsuppgift om bildetik, rätt okej!
Multimedian använde vi till att gå igenom hur man gör proffsiga svartvita bilder i camera raw.

Hem lite snabbt och käka sen vidare ut till ön för att ha träning, dock var det sjukt lite folk så gick en sväng med adam i stället haha..

Nu sitter jag här och lyssnar på Hooters, funderar på att klä på mig några fler lagen kläder och sätta mig ute under stjärnhimlen, mysigt värre!

Puss på er!
S A T E L L I T E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0