Leather and lace, an angels face


Dagens klädsel: gula skor, svarta tights, jeansshorts, maidentröja, svart skinnjacka och i håret sitter ett gammalt hederligt diadem. Fint?
Det tyckte inte busschauffören som synade mig upp och ner och sen inte hälsade tillbaka utan bara blängde surt på mig som om jag skulle typ råna bussen, tack för den!
Anyway i princip inget kan sänka mitt humör idag, skola fram till ett och sen blir det hem och packa gör att ikväll drar jag ju till Gotland!
Nu ska jag försöka vakna till med lite hjälp av musik, brantley gilbert just nu, fint värre!
Puss på er!


Postat av: Vanadesse.

Verkligen! Love it! Älskar även låten du citerar i din rubrik ;)

2012-03-30 @ 10:29:07
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0