I'm not hear to tear it up

Godmorgon!
Känns alltid lika lagom kul att stiga upp vid halv sex när man ska vara i stan vid åtta, men vad gör man inte för att slippa laga frukost, hehe.

Det ger mig ju lite tid att piggna till i alla fall, så lyssnar sönder The Who just nu på spotify, väldigt treligt faktiskt!
Eller ja, har lock för ena örat oxå så hör egentligen bara på ena sidan, får komma ihåg att säga det till folk idag så de inte börjar snacka med mig på höger sidan, vill ju inte råka ignorera någon!

Haha, såhär hyperstora problem som alltid..

Och nu: tyda.se, alltid lika underbart!

I have a lock in my ear, nej kanske inte?
Min engelskalärare kommer bli glaaaad...
Pusshej!


Postat av: S O F E N - rock/photo/life

HAHAHA. I have lock in my ear.. :D made my day!

2012-03-13 @ 12:03:01
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; härligt! Ja, jag vet ju inte själv eftersom jag är SRF-oskuld så detta blir första gången för mig!! :)



Hur många gånger har du varit där och vilka år?! :D



Rock on!

2012-03-13 @ 12:25:11
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback