But my dreams, they aren't as empty as my conscience seems to be

Fredag!

Härligt eller vad, är helt slut efter en skolvecka som verkat rent sagt oändlig.
Idag avslutades den dock med ett idrottsprov som definitivt kunde gått bättre, men men, godkänt blir det antagligen i alla fall.

Annars vad har hänt sen jag skrev sist, hmm..

Onsdag: Foto och religion, mådde sjukt dåligt (pga mitt lock för örat som antagligen är någon form av inflammation) så dagen gick väl mest ut på att överleva. Fotolektionen blev lite halvdissad för att vara ute i friska luften i stället och på lunchen skippade jag mat och stack istället hem en sväng till david för att käka alvedon och sova.
Religionen ägnades till islam, bara massa repetition av saker jag redan kan..
Anyway, dagen slutade tack och lov efter det så jag och flii stack he mtill mig för att baka lite kladdkaka och laga mat, det gick i alla fall till slut väldigt bra!

Torsdag: Filmkunskap och svenska, skulle egentligen haft redovisning på filmkunskapen men så blev det inte.
Det blev däremot fika med klassen och Citizen Kane filmen, helt okej!
Sen svenska, eftersom jag gjorde boksamtal förra veckan så var det enda jag gjorde denna lektion att se på film, Elizabeth - The Golden Age, recension kommer kanske sen.. I liked it anyway.
Hem efter det och sova några timmar, sen vidare in på hockey!
Vinst med 4-1 och det blev faktiskt en rätt lyckad och kul dag.

Nu ska jag kolla på en dokumentär om Loch Ness odjuret och sen somna i soffan ett bra tag, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0