Before you get in too deep and you get burned by the heat

Godmorgon!

Levde hela dagen i går med tron om att det var söndag så idag är det en "extra" ledig dag, typ.

Gårdagen gick i alla fall ut på att vakna halv nio med magvärk som definitivt inte tänkte släppa i första taget, så det var bara att släpa sig upp ur sängen till medicinlådan och vidare till soffan, där stannade jag några timmar..

Åkte in till hockeyn (som för övrigt gick kasst, så dåligt att jag inte ens åkte in idag), sov i princip hela matchen pga brist på intresse och engagemang i spelet. Det ledde till matchen som är igång inne i stan nu, som jag bojkottar lite genom att bara följa den på datorn..
Haha, nej men hade inte riktigt tid att lägga tre timmar idag igen, har massa plugg att jobba med.

I alla fall, igår, efter hockeyn sov jag en timme i soffan och sprang sen ner mot bussen för att hämta Hanna, igår var ju nämligen andra chansen i melodifestivalen och det är tradition för oss att sitta och snacka sönder låtarna då!
Förutom Dynazty, vi var helt stunned av hur bra de är!

Anyway, kvällen fortsatte framför teven med diverse humorprogram och skräckserier (The River t.ex. som alltid går repris på lördagkvällarna när det absolut inte finns någonting alls att se på, så vi har börjat följa den) fram till klockan två ungefär då vi kommer på att vi kanske ska sova en stund.

Väcktes klockan åtta för att se Vasaloppet, mysigt, vidare ut på promenad ner till bussen vid tolv och sen har jag pluggat resten av eftermiddan.
Okej jag har sovit lite oxå, men det struntar vi i.

Anyway, ser att detta inlägget börjar bli kilometerlångt så får nog avsluta det lite nu..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0