And I never thought I'd doubt you, I'm better off without you

Godmorgon!

Råkade somna några timmar från att jag kom hem från skolan, haha, men det var nog bra för har lyckats somna extremtidigt två dagar i rad och vill inte att det ska hända en fredagkväll.

Vad är då extremtidigt frågar ni säkert (hyperintresserade som jag vet att ni är..), nio respektive halv nio, tror jag äntligen blivit av med mina sömnproblem!

Om man nu inte ska räkna med att jag bara sover nu istället för inte alls..
Hmm..

Anyway, just nu lyssnar jag på Iron Maiden och går igenom Guns N Roses turnéschema, blir än en gång lite smått förbannad på att jag inte bor i storbritannien, 7 spelningar inbokade där!
Och i Sverige, nada so far.

Yeye, ska börja min fredag med att dricka upp min colaflaska som står så fint här brevid på skrivbordet, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0