Welcome to the jungle, we've got fun and games

Hmm photobooth lever visst sitt eget liv och fotar när det själv tycker.. Men well vi kan ju ha en liten kul tävling, gissa vad ja gör på bilden! Svaret kommer i slutet av det här inlägget...
 
Just nu sitter jag och har nostalgichock typ, hittade massa uppsatser och sånt från högstadiet. Oh my, med mitt kassa minne är det underbart att hitta sånt som får en att faktiskt komma ihåg att man faktiskt gjorde något på högstadiet, och ettan på gymnasiet oxå för den delen. Mwaha. 
 
Strax ska jag ta och käka lite oxå, hungrig.. Och ja, vet att ni är vansinnigt nyfikna på min bild, svaret är att jag torkar fönsterbrädan... Dock står datorn i vägen så måste lixom klättra över stolen och så för att nå. Fint. 
 
Puss på er! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0