Rock'n'roll angels

Just nu håller jag på med den otroligt stimulerande sysselsättninen att skrapa bort häftmassa från mina skivomslag, de har ju en förmåga till att inte vilja sitta uppe så nu ska ny fräsch häftmassa på igen. Känner verkligen att jag har viktiga uppgifter här i livet! 

Idag har jag förutom detta städat inhängnaden där vi ska vara på midsommar, inte det lättaste men nu är det gjort! Dock har jag ett gäng av insekter som inte är så jätteglada efter att deras hem blivit bortskurade efter mig, men det ska nog gå bra, hehe. 

Jaja, jag ska fortsätta med mitt projekt, annars blir jag väl aldrig klar! 

Någon som har koll på vad det här är för album btw? ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0