If you need me so much then why did you leave

För det 1:a, man är väldigt intelligent när man ska rotera en bild i photoshop så att den blir liggande och helt seriöst väljer att rotera 180° och sedan inte fattar varför det inte hände något...
 
För det 2:a, insåg att jag hade väldigt stimulerande lektioner på högstadiet, dvs om det hade varit bild. Det var det dock inte.. Här får ni i alla fall en liten del, det mesta hittades i mitt tyskahäfte av någoon underlig anledning som jag inte alls kan förstå, host host. Världens bästa montage oxå! ;)
 
För det 3:e & 4:e, erkänn jag var tuff när jag var liten? Mwaha! Och erkänn, att hitta sånt här är helt aww nostalgi!
 
Nu ska jag fortsätta städa! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0