I hope you had the time of your life

Nämen hej och godmorgon, hade kunnat skriva detta inlägg 5 gånger redan idag men det fick bli nu. 
Såklart blev ni jättenyfikna nu på vilka de gångerna var så jag kan såklart berätta för er! 

1. Väckes klockan sju av en geting som bestämt skulle ta sig igenom mitt myggnät.. X antal svordomar senare lyckades jag dock somna om igen. 
2. Väcktes en halvtimme senare av att grannarnas tupp började gala, till råga på allt så låter den väldigt falskt oxå. Lyckades än en gång somna om.
3. Egentligen skulle jag stigit upp vid halv nio idag eftersom att jag ville med och se min kusins skolavslutning, dock hade jag såklart glömt ställa klockan så sov förbi hela cermonin i kyrkan.
4. När jag vaknade på riktigt (halv elva) lagom till fikat för att fira kusinen, helt okej för fick i och med det frukosten serverad.. Höhö för vem har sagt att gräddbulle och kaffe inte är en idealfrukost? 
5. Nu när jag faktiskt skriver, har än sålänge idag hunnit ovanstående saker + se MacGyver, planera dagen med Hanna och duscha! 

Ja, nu vet ni det hörrni! 
Nu ska jag börja skriva på nästa Sweden Rock inlägg, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0