Doesn't anybody live at all?

Hej! 
 
Glad midsommar på er, hoppas ni har fint väder var ni nu än är. Här öppnar sig himlen i regn när som helst antagligen, förhoppningsvis blir det fint ikväll dock. Just nu lyssnar jag på bra musik och försöker planera vad jag ska ha på mig ikväll, inte det lättaste då de flesta av mina "finkläder" är svarta och jag har bestämt mig för att inte ha svart på midsommar... Hmm.. 
 
Anyway, gårdagen spenderades inne på lövmarknaden med några av mina favoritmänniskor, mycket trevligt och värt trots att fötterna var halvt döda när jag väl kom hem. Hängde med Hanna hem på kvällen för att käka och sen drog vi hem hit, som ofta annars blev det att vara ute under stjärnorna rätt länge. Eftersom vi redan gått ca trehundra mil den dagen så satte vi oss på gungorna vid skolan i stället och pratade och lyssnade på musik. Fint!
 
Well nej jag måste dra och börja fixa med allt nu, puss! 
 
 


Postat av: Johanna

Men allra mest saknade du MIN humor eftersom den eeeeeeer beeeeeeeest!

Svar: Ja klart! ;)
Mela

2012-06-22 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0