And I swear I'm trying, please don't leave.

Godmorgon!
 
Nu hade det ju varit trevligt om jag hade haft en jättebra och spännande anledning till att jag inte bloggade igår, typ att jag blev kidnappad av flygande åsnor med rosa änglavingar som tog med mig till deras hemland för att bjuda på tårta. Det var dock inte det som hände, egentligen var det bara så galet tråkigt väder att jag låg i soffan hela dagen och läste i min älskade bok.
 
I alla fall, idag ska jag hem till Hanna! Förhoppningsvis hinner jag ner till bussen innan det börjar ösregna.. Känner inte för dränkt-katt-looken idag förstår ni. 
 
Japp det var det, ha en bra dag!
 
 
 


Postat av: Hanna

Slutade ju med att vi körde den looken båda två sen... xD

Svar: Yup, galet vackra... xD
Mela

2012-07-01 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0