Together we'll live with the sadness, I'll love you with all the madness in my soul

Hej! 
 
Idag har det varit städning som stått på schemat, min moster ska hyra ut huset nu i några veckor så då måste det ju vara tipptoppfint!
Dock är vi klara nu, ska ta det lugnt i ca en timme nu sen blir det käk och vidare mot duschen.
Senare ikväll blir det nämligen Hasslöfestivalen med min fina moster! Vi vill ju inte missa Status Quo, ett band som vi båda kan hålla med om är bra, det händer inte ofta kan jag ju säga.. Dessutom spelar ett band med irländsk musik efter Status så om vädret håller sig fint så blir det nog att stanna och se dem oxå!
 
Yes, det var min dag det, vad händer hos er ikväll? :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0