Live for the key

Såhär såg mitt golv ut för en stund sedan... 
 
Anledningen till det är att jag tog tag i projekt vinylskivor idag, dvs. lägga alla skivor i sina rätta fodral och de som inte har något specifikt fodral ska få en helt egen plastficka med en etikett på. 50 skivor senare varav knappt hälften hade ett riktigt fodral är det fint och välstrukturerat nu. Råkade dock ta slut på tejpen, det var kanske inte idealiskt men ändå.
 
Två kul saker som hände under städandet:
 
* Jag har två Foreignerskivor, den ena är 4 och den andra är Double Vision. 4 + fodral passade perfekt och allt stämde, Double Vision däremot var helt fel. Spåren på själva skivan matchade inte alls vad det stod på fodralet. Efter några minuter då jag övervägt om jag började bli sinnessjuk bad jag mamma tt dubbelkolla åt mig, vi kom fram till att min morbror som jag lånat skivan av har lagt i fel skiva i fel fodral... Dvs. Double Vision ligger i fodralet till Head Games som han har hemma hos sig.. 
* Visste ni att på David Lee Roths soloskiva Sonrisa Salvaje så står allt på spanska? Det visste inte jag och trött i huvudet som jag var försökte jag läsa det som om det varit engelska, det gick inte så bra.. 
 
Eh ja, tror jag ska äta nu, är vrålhungrig! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0