Just follow the sign and escape from the nightmare

Haha, shit alltså vilken grym dag det här är.. 
 
Har ju varit ganska säker länge på att jag aldrig kommer få se Scorpions live eftersom att det inte verkat som om de ens haft planer på att dra hit till Sverige på sin avskedsturne, deppigt men sant. De är ju ett av mina favoritband och när de inte kom till sweden rock i år så kändes det kört. Sen går jag in på facebook (av alla ställen såklart) och ser att de är bokade och kommer hit. Eller ja hit går väl att diskutera, en åtta timmars iblresa hit. 
 
Lyckades dock vädigt lätt övertala bästa mamma och pappa till att dra mot Gävle till vintern. 
 
Haha omg, jag är glad!
 
Förutom den uppenbara lyckan över detta så har jag fått hem mitt körkortstillsstånd idag! Så nu ska bara pappa få hem sitt handledartillstånd oxå och sen blir det ut på vägarna! Typ. Woho!
 


Postat av: Fredrik

Fett coolt att se scorpions ju!

Svar: Ja visst är det! Nästan så man längtar efter vintern bara för det, haha...
Mela

2012-07-10 @ 19:44:58
URL: http://fredriksvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0