I used to wake up to the colour of your soul

Hade lite smått sömnproblem igår, eller idag beroende på hur man ser det. Klockan tre var jag klarvaken och något så hysteriskt varm. Det är kanske inte alltid att föredra att sova på loftet i och med att värme stiger uppåt, har ju mitt öppna fönster för att lösa det problemet men det gör inte särskilt stor nytta när det är praktiskt taget vindstilla och kvat ute. Haha, fail on me! 
 
Vaknade i alla fall runt tio idag och var förvånandsvärt pigg! Har tagit vara på den energin och omvandlat den till produktivitet genom att storstäda loftet. Varmt som bara den och ryggen lider lite att att det bara är lite över en meter i höjd men nu är det fint! 
 
Tänkte fortsätta mitt plötsliga ryck av energi och baka en fin liten kladdkaka, sen ska jag gosa ner mig ute på en filt med min bästa bok! Läste ut den jag höll på med igår (recension kommer!) och runt två inatt började jag läsa för att bli trött, började om på min absoluta favoritserie alá Diana Gabaldons Främlingen.. Tiihii ;) Kan varit det som gjorde att jag inte somande så värst tidigt, haha.. 
 
Fick även hem ett fint litet paket från Gina Tricot igår så här kommer lite bilder på de två tröjor jag beställt! Paketet innehöll även lite underkläder men de behöver ju inte läggas upp här, haha! 
 
Blev lite halvt kär i de indianinspirerade trycken och älskar när det är detaljer i ryggen, så helt perfekt! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0