I didn't know you were a fake, every lie straight to my face

Hej!
 
Inget godmorgon idag, har varit uppe sen åtta förstår ni! Nae, inte särskilt frivilligt...
Idag påbörjades projekt körkort förstår ni, handledarkurs mellan halv tio och ett med lite allmän fakta om bilkörning, tipsrunda, syntest och framförallt gratis fika. Faktiskt helt okej, ser fram emot att börja köra! 
 
Efter det drog jag och pappa mot Carlings, dagens goda gärning är nämligen att köpa en tröja till Flii som inte riktigt kunde ta sig till stan så lätt! 
 
På tal om Flii, om någon timme drar jag upp till de djupa skogarna utanför Växjö för att tälta och fiska, ska faktiskt bli riktigt kul! Dock kommer jag antagligen inte uppdatera bloggen förrän imorrnkväll på grund av detta, att få tag i en dator i närmsta träd brukar ju inte tillhöra det normala.. 
 
Haha, nu ska jag lyssna på musik och packa, puss på er!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0