Those were the best days of my life

Vilken dag detta har varit..

Började hos tandläkaren, sämre morgon är väl svårt att få, inte nog med att hon gnällde något galet på att jag dricker cola så plågade hon mig med någon ultraljudak mot tandsten som tjöt så jag trodde öronen skulle ramla av.
Ja, så hemskt var det.

I alla fall, stressa vidare till skolan för att inte missa lektion nr. 2, den visade sig dock vara inställd så jag hade stressat in för att ha håltimme i tre timmar.
Kändes awesome verkligen!

Håltimmen spenderades i alla fall med att köpa busskort, försöka dyrka upp hänglås, handla lunch, umgås med folk osv, helt okej ändå.

Min enda lektion för dagen gick ut på att vi fick välja vilken del av multimedia vi vill jobba med denna terminen (photoshop för min del) och sen resten av lektioner fick vi till självstudier hemma eller i skolan.
Så ja, hem.

Meningsfull skoldag, ohja!

Hem, somna i soffan och sen tog jag tag i mitt liv och powerwalkade på gåbandet i en halvtimme.
Dyngsur, dödstrött och yr i huvudet - dusch - och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Bryan Adams.

Om man ser det såhär, dagen blev ju bättre i alla fall.

Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0