No I won't be there to catch you if you fall

Lördag!

Härligt värre..

Senaste dagarna har det varit mycket i skolan och jag har haft konstant huvudvärk/sömnbrist så dissat datorn lite, sorry för det!

Snart kommer i alla fall Hanna hit, awesome!

Idag har jag förresten på mig tröjan jag köpte på Carlings i Kalmar, bild nedan!

Puss på er!
Iron Maiden ♥ fynd att hitta den på rea 50% ;) har oxå mitt favorithalsband på mig!


Postat av: bella

fan vad snygg den var, älskar carlings! :)

2012-01-22 @ 22:16:03
URL: http://nattstad.se/isabellegustavsson

Postat av: Vanadesse.

The trooper! Kanske ett av deras absolut snyggaste omslag!



Mjo I know the feeling. Jag har intalat mig själv att man MÅSTE till SRF trots kassa bandsläpp. För det är ju SRF... Vilket iofs kanske innebär att jag itne har råd me röjet som har GRYMMA jävla bandsläpp... Logiken?

2012-01-25 @ 13:37:22
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback