Welcome to the jungle

Hej!

Vaknade idag med ont i magen, känner att jag snart har gått igenom alla olika "vanliga" sjukdomar man kan ha, så nu borde jag väl bli frisk snart?
Hoppas på det..

Har i alla fall precis kollat på MacGyver och nu webbfönstershoppar jag på topshop, lyssnar på rockklassiker och lite så, ganska mysigt om man bortser från magen..

Idag fyller oxå en av världens bästa sångare 50 år, grattis till Axl Rose, sångaren i mitt absoluta favoritband Guns N' Roses!
Värt att fira lite med att baka kladdkaka, hmm.. :D


Postat av: Johanna

För i helvete Mela :@ Bli frisk så att vi kan mobbas med dig igen!

2012-02-06 @ 15:15:26

Postat av: Mela

Hahaha jag saknar dig oxå Johanna! ;)

2012-02-06 @ 20:01:23
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback