One look could kill my pain, your thrill

Finns inget som är mer roande än att vakna klockan halv fyra på eftermiddagen och titta ut genom fönstret och se ett gäng skogsarbetare som fäller träd i snöstormen, då kändes det skönare än någonsin att vara inne i ett varmt hus under ett varmt täcke..

Anledningen till att jag vaknade då var att min sista lektion slutade vid kvart över tio, så jag var hemma vid ca tolv, då såg jag på MacGyver, käkade amerikanska pannkakor och gick sen och la mig.

Inte helt fel!

Ikväll ska jag börja fota några delar till ett bildspel som ska redovisas i april, resultat kommer antagligen upp här när det är klart och inlämnat.
Är sjukt taggad och inspirerad, kommer bli bra!

Och ja just det, glad alla hjärtans dag mina fina läsare! ♥


Postat av: Emma

hur kunde du gå och lägga dig när du skulle se sherlock!? :o

2012-02-14 @ 18:50:45

Postat av: Mela

För den vägrade fungera! D: ska försöka fixa det imon annars får jag skippa att se den :c

2012-02-14 @ 20:48:47
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Emma

Då får du se dom på http://bakerstreetbijou.com/! :D om du skadat lilla sherlock..... grrrr......

2012-02-14 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback