This is the greatest song in the world

Hej.

Hysteriskt ofräsh och ont i nacken tog jag två alvedon och hoppade (bildligt, hoppar jag nu så lär jag inte landa på fötterna..) in i duschen, skönt att vara ren igen och nu sitter jag faktiskt framför min dator för att vila nacken från soffan en stund.
Får se hur länge jag klarar sitta upp...

Annars, jag mådde bra i morse, det gick dock över fort och nu mår jag likadant som igår.
Alltså inte särskilt lysande.

Men men, who am I to whine about it?
Har spenderat hela dagen med min underbara bok (förutom mellan tolv och ett då jag såg på MacGyver då) och drömt mig bort till Skottland och sjuttonhundratalet..

I alla fall, fördelar (?) med att vara sjuk är att man bland annat lär sig i princip alla kanalers tvtablå utantill!
Nu har ju lilla mamma oxå börjat må dåligt så vi "roar" oss med att planera våra liv (d.v.s. vilka tv-programm ska vi se ikväll?).

Kvällen ser ut såhär:

Som ni ser är det kaos vid två tillfällen när det inte finns något bra på tv..
Löser sig kanske med böcker och korsord..

Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0