The Lucifer's magic that makes you numb

Nej jag har inte missat att wasp kommer till Sverige för 9 (!) stycken shower i höst.
Jag har deppat hela morgonen för att på de olika ställen där biljetter har släppts så har det varit 18års gräns (inte kul att fylla år sent på året alltid... gah!) eller mer än 5 timmars resa härifrån.

I vanliga fall hade jag nog kunnat få med mig någon för att se på dem men:
* Jag råkade tvinga med folk (dvs mamma och pappa som chaufförer, och Hanna) för att se dem på skogsröjet i fjol, och inget av dem är särskilt taggade på att se dem igen...
* Jag har redan lyckats övertala ovanstående personer till att följa med till Göteborg två gånger under loppet av två veckor för att se Bruce Springsteen och Alice Cooper..

Så ja, för att slippa behöva ragga upp första bästa människa med körkort och intresse för wasp och dra mot Trollhättan så håller jag alla tummar och tår för att deras gig i Hässleholm inte kommer ha den där dryga åldersgränsen..


Postat av: moa

Ih, jag måste dit! Ska lätt se dem när de är i Sundsvall, åh :'D

2012-02-07 @ 18:13:50
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0