Tell me that you will listen

Tjo!

Hemskt tråkigt väder idag, så har varit inne och sett på tv, varit och handlat en sväng och handlat och läst några tidningar (VeckoRevyn först och främst) som lägligt ramlade ner i brevlådan idag.

Spontanplanerade att köra ett pass innebandy ikväll oxå så snart kommer Hanna hit!
Haha, awesome så klart :D

Anyway, planerar morgondagen oxå, blir filmkväll med några andra awesome tjejer, de lyckades på något sätt övertala mig till att se Hajen (uhm, mutade med cocacola rättare sagt..) så ja..
Tror jag kanske kan överleva att se versionen från -75..

Nu ska jag käka pasta cabonara och sen antagligen springa ner till bussen och hämta Hanna!

Puss!
Min nya loooooooovey tröja och nya älskligshalsbandet med keltisk knut på mig idag.. Tiih, + typiskt "rusfatillhåret-modepose". ;)


Postat av: Johanna

Yeeeeeeeeeeeeeey vi är awesome :3

2012-02-22 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0